Sunday, January 5, 2014

Μπραβο που την ανεβασες.Παλια συνταγη blender για ξεχασμενες γευσεις.Και μενα η μαμα μου στο γαμο μο


Νηστίσιμα
Ποτά / Ροφήματα
Κυρίως blender πιάτο
Χριστουγέννων Όλες οι συνταγές που θα χρειαστούν στις γιορτές!
Βασιλόπιτες Εδώ είναι όλες οι συνταγές για Βασιλόπιτες
Vegan Χορτοφαγική Χωρίς γλουτένη Με λίγες θερμίδες Με χαμηλά λιπαρά Πλούσια σε σίδηρο Πλούσια σε φολικό οξύ Πλούσια σε ω-3 λιπαρά Πλούσια σε φυτικές blender ίνες Με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο Πλούσια σε αντιοξειδωτικά Πλούσια σε ενέργεια Πλούσια blender σε ασβέστιο Χαμηλών υδατανθράκων
Με βίντεο
Για μνημόσυνα
Κατασκευές Χριστουγέννων
Τι blender θα φάμε σήμερα; Τι γλυκό θα φάμε; Εκδηλώσεις
Μέθοδος
Πώς το κάνουμε: Ζεματάμε blender τα αμύγδαλα και τα πικραμύγδαλα και τα ξεφλουδίζουμε. Τα κοπανάμε στο γουδί λίγα-λίγα προσθέτοντας κάθε φορά 2-3 κουταλιές ζάχαρη και 3-4 νερό, μέχρι να γίνουν αλοιφή. Βράζουμε την υπόλοιπη ζάχαρη με το νερό ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη. Βράζουμε 5 λεπτά για να φτιάξουμε ένα ελαφρύ σιρόπι. Προσθέτουμε στο σιρόπι την αλοιφή αμυγδάλων και βράζουμε άλλα 5-10 λεπτά. blender Κατεβάζουμε απ' τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει καλά. Το περνάμε από σουρωτήρι στρωμένο με γάζα και στύβουμε τέλος τη γάζα να στραγγίσουν τα αμύγδαλα. Όταν κρυώσει τελείως η σουμάδα τη μοιράζουμε σε καθαρά αποστειρωμένα γυάλινα μπουκάλια με καπάκι. Σερβίρουμε σε ψηλά ποτήρια αραιωμένη με νερό ή ανθρακούχο νερό μετρώντας για κάθε ποτήρι 3-4 κουταλιές σουμάδα.
Η συνταγή είναι από ένα παλιό βιβλίο του Νίκου Τσελεμεντέ και μετρούσε τότε σε οκάδες και δράμια!!! Το φτιάχνω συχνά και το προτιμώ με ανθρακούχο νερό(σουρωτή). Στολίζω μάλιστα το ποτήρι με ζάχαρη στο χείλος(βουτάμε σε ασπράδι μετά στη ζάχαρη) και μια κορυφούλα δυόσμο.
Ξέρατε ότι παλαιά κερνούσαν σουμάδα στους αρραβώνες και στους γάμους; συμβόλιζε την αγνότητα και τη χαρά. Οταν γέννησα, blender η πεθερά μου μου έφερε ένα μπουκάλι σουμάδα, για να κατεβάσω γάλα, που λέει και η παροιμία... δεν ξέρω αν τα αμύγδαλα όντως βοηθάνε στην παραγωγή μητρικού γάλακτος, πάντως τα υγρά γενικότερα την ευνοούν.
Μπραβο που την ανεβασες.Παλια συνταγη blender για ξεχασμενες γευσεις.Και μενα η μαμα μου στο γαμο μου εψαχνε εναγωνιως να βρει σουμαδα blender για τα συμπεθερια...Εγω ειχα παρει περυσι απο την Χιο αλλα με ανθρακουχο δεν την εχω δοκιμασει.Μου ακουγεται καλυτερη εκδοχη.
είναι blender όντως πολύ δροσιστικό ποτό, όμως επειδή εμείς στην Άνδρο την φτοιάχνουμε τακτικά και ξέρουμε τη σωστή δοσολογία για να βγάλει η σουμάδα το άρωμα που πρέπει, 3-4 πικραμύγδαλα στη δοσολογία που γράφεις είναι πάρα πολύ λίγα. Εμείς βάζουμε 25 και γίνεται καταπληκτική χωρίς υπερβολές.
Αγαπητή φίλη, τα άψητα άσπρα αμύδγαλα είναι τα κλασσικά αμύγδαλα που αναφέρεις μετά το ξεφλούδισμα. Άρα αν δεν έχεις χρόνο για ξεφλούδισμα χρησιμοποίησε τα άσπρα. Βέβαια για μένα είναι καλύτερα να ξεφλουδίσεις αφού έτσι τα αμύγδαλα νοτίζουν απ'το νερό και είναι πιο έυκολο το κοπάνισμα. Όσο για τα πικραμύγδαλα, μπορείς να τα βρεις σε μεγάλα σουπερ blender μάρκετ. Το ίδιο και την εσανς. Εγώ πάντως χρησιμοποιώ εσάνς, γιατί είναι πιο ελεγχόμενη blender η γεύση. Καλή επιτυχία!
Ξέρατε ότι παλαιά κερνούσαν blender σουμάδα στους αρραβώνες και στους γάμους; συμβόλιζε την αγνότητα και τη χαρά. Οταν γέννησα, η πεθερά μου μου έφερε ένα μπουκάλι σουμάδα, για να κατεβάσω γάλα, που λέει και η παροιμία... δεν ξέρω αν τα αμύγδαλα όντως βοηθάνε στην παραγωγή μητρικού γάλακτος, πάντως τα υγρά γενικότερα την ευνοούν. blender
Μπραβο που την ανεβασες.Παλια συνταγη για ξεχασμενες γευσεις.Και μενα η μαμα μου στο γαμο μου εψαχνε εναγωνιως να βρει σουμαδα blender για τα συμπεθερια...Εγω ειχα παρει περυσι απο την Χιο αλλα με ανθρακουχο δεν την εχω δοκιμασει.Μου ακουγεται καλυτερη εκδοχη.
Αγαπητή φίλη, τα άψητα άσπρα αμύδγαλα είναι τα κλασσικά αμύγδαλα που αναφέρεις blender μετά το ξεφλούδισμα. Άρα αν δεν έχεις χρόνο για ξεφλούδισμα χρησιμοποίησε τα άσπρα. Βέβαια για μένα είναι καλύτερα να ξεφλουδίσεις αφού έτσι τα αμύγδαλα νοτίζουν απ'το νερό και είναι πιο έυκολο το κοπάνισμα. Όσο για τα πικραμύγδαλα, μπορείς να τα βρεις σε μεγάλα σουπερ μάρκετ. Το ίδιο και την εσανς. Εγώ πάντως χρησιμοποιώ εσάνς, blender γιατί είναι πιο ελεγχόμενη η γεύση. Καλή επιτυχία!
είναι όντως πολύ δροσιστικό ποτό, όμως επειδή εμείς στην Άνδρο την φτοιάχνουμε τακτικά και ξέρουμε τη σωστή δοσολογία για να βγάλει η σουμάδα το άρωμα που πρέπει, 3-4 πικραμύγδαλα στη δοσολογία που γράφεις είναι πάρα πολύ λίγα. Εμείς βάζουμε 25 και γίνεται καταπληκτική χωρίς υπερβολές.
Οι Συνταγές της Παρέας σας παρέχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώσετε όλες τις συνταγές που φτιάξατε και σας άρεσαν ή όσες σας κίνησαν το ενδιαφέρον και θα θέλατε να φτιάξετε, ώστε να τις βρίσκετε εύκολα και γρήγορα. Φτιάξτε το δικό σας βιβλίο συνταγών online, ώστε να τις έχετε μαζί σας όπου και να πάτε! Μάλιστα μπορείτε να φτιάξετε όσα βιβλία συνταγών θέλετε, ώστε να χωρίσετε τις συνταγές ανά κατηγορίες και να τις βρίσκετε ακόμα πιο εύκολα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γραφτείτε μέλος στη σελίδα μας (ή να συνδεθείτε εάν είστε ήδη μέλος) blender και μετά, σε όποια συνταγή σας αρέσει, να πατάτε το +Στις συνταγές μου που θα βρείτε σε όλες τις συνταγές.
Ένα βιβλί

No comments:

Post a Comment